Leírás
Játékunk egyik fő előnye, hogy mindenféle gyerekzsúron, összejövetelen bevetheted: nincs limitálva, hányan játszhatnak vele (3-4 gyerkőcöt minimum ajánlunk, hogy tényleg izgalmas legyen, de akár családilag is játszhatjátok együtt), illetve úgy alakítottuk ki, hogy beltéren, illetve kültéren is tudjátok játszani, és tényleg csak minimális előkészületet igényel, ráadásul az utolsó pillanatban is megveheted, mivel azonnal megérkezik, és nyomtatás után már játszhatjátok is!
A játékhoz ajándékba adunk egy meghívót és egy Tündérerdő Hőse oklevelet, melyet akár minden kis játékosnak kinyomtathatsz, és a mese végén odaadhatod nekik, hogy még nagyobb legyen a játék öröme!
Vásárlás után az általad megadott e-mail címre meg is érkezik a játék.
- Olvasd el figyelmesen a játékleírást, a feladatleírást, és a hozzá tartozó mesét!
- A pdf formátumban kapott játékot nyomtasd ki, ha van rá lehetőséged, akkor színes nyomtatóval (ha nincs lehetőséged nyomtatni, arra az esetre is adunk tippeket a játék lebonyolításához, de a legtöbb esetben nagyobb élményt nyújtanak a kinyomtatott feladatokkal, kártyákkal végigvinni a játékot.
- A leírásban megtalálod, hogyan és mivel kell előkészülnöd az adott játékhoz (ez általában maximum 10-15 percet vesz igénybe).
- A játékhoz minden esetben kellesz Te is, vagy egy felnőtt, aki segít lebonylítani.
- Ha előkészültél, nincs más hátra, kezdődhet is a játék!
Ebben a mesében Tündérerdőből hirtelen eltűnik a varázslat, és a játékosok feladata lesz azt visszaszerezni, miközben eljutnak egészen Tündérországig. Útközben sok izgalmas kalandba keverednek, találkoznak Zsuzsival, a szivárványsárkánnyal, aki elvesztette a színeit, és Csillámmal az unikornissal is, akit csak nagyon nehezen tudnak elkapni, olyan gyorsan vágtat. A végén persze minden jóra fordul, és még kincset is találnak a bátor kalandorok!